Bebeğim 42 günlük ağızdan ve burundan fışkırır tarzda kusuyor ve o kadar çok 2-3 su bardağı kadar kusuyor nerdeyse zaten emme konusunda sorun yaşıyoruz memeyi tutamıyor, tutsa da bir iki dakika anca emiyor. Emmek istiyor ama emmeye uğraştıkça acı çekiyor resmen. 3 hafta önce gittiğinde reflü olabileceğini ama kilosuna olumsuz etkisi yoksa birşey yapamayacağını belirtti. O doktor Ankara’da idi. Sonra bir hafta kusması hiç olmayınca geçti soğuktan üşüttü falan sandım ama kusmaları tekrar başladı ameliyat oldu bir hafta önce dedik ameliyathane soğuktur ondan olabilir diye ama günde 4-5 defa da kustuğu oluyor 1 gün ara ile de napacağımı şaşırdım yatak yorgan battaniye üstü benim üstüm full batıyor ve kendisi de korkuyor kusarken. Bir haftadır kusması olduğu için tekrar götürdüm ama idrar tahlili istedi uğraştık ama yapamadık bu da farklı bir doktor bu arada. Yani tahlil sonucu alamadık. Tahlil almadan da teşhis koyamıyor eee bende böyle kendimi yiyip bitiriyorum. Huzursuzluk, devamlı ağlama, memeyi alamama derken napayım bir öneri verin lütfen. Konya’ya geldim bu arada bir doktor önerisi yada başına bu durum gelen var mı?