Dyguak cnm bizimkide küçük doğdu 33cm 6.ayinda 40cm olduk cuma günü kontrol var yine 1-1,5cm büyür en fazla çünkü bnde küçük kafaliyim 😅 doktor ilk bnide korkuttu büyüme olmazsa detaylı bakılacak vs dedi şuan genetik heralde annesi diyo 🤗 önemli olan her ay büyümesi ve bıngıldagının kapanmaması