Mom24 bebeğiniz ek gıdaya başlamak için biraz küçük yani eger doktorunuzun tavsıyesı ıle başlamadıysanız vermeyın derim.zaten ilk başlandıgında sadece tadımlık verılır 1 çay bardagını gecmez bütün gün verecegınız besinler.oyuzden hepsını vermeyın belki alerjik durumu olabılır,bagırsaklarına bıranda yüklenilmiş olabılır rahatsız eder