ozgenil-12 Kızım 44 günlük.nerdeyse 24 saat gaz sancızı çekiyoruz.iki tane gaz damlası kullanıyoruz.yardımcı olun lütfenn napmalıyım.
Prenses39 ozgenil-12 çay kaşığıyla zeytinyağı verebilirsin bir de kanını zeytinyağı ile yağla inşallah iyi gelir
Aysemme Biogaia kullanıyoru, saati saatine iyi geldi kolik değil bebeğim. Arada zeytinyağı masajı yapıyorum ayaklarına sıcak su torbası koyyorum iyi geliyor. Gaz damlasını kullanmaya başladım 1 hafta sonra adam akıllı etkisini gördüm
Maliki Biogai bır aydr kullanıyorm yenı yenı ağızdan ve popodan gazını cıkarıyor kendı basına yıne sancılanıyor ama eskisi kadar degl saatini sasmadan duzenli verirseniz düzene girer bence