54 günlük bebeğim meme mama şeklinde besleniyoruz. Sütüm doyurucu miktara ulaşmadı henüz o sebeple mama veriyorum. Biberon kullanıyorum normalde ama biberonu unutması için easycup kaşık biberon sipariş verdim. Kullanan anneler var mı? Memnun musunuz ? Rahatlıkla aldı mı bebekleriniz kaşık biberonu alışma süreci nasıldı? Kolay alıştırmak için neler yapabilirim yardımlarınızı bekliyorum anneler 🌸