Minikheyecan Kızlar gece uyku rutininiz varmı ve bebekleriniz gece uykusuna saat kaçta geçiyor ce ne kadar uyuyor 😖 biz mi anormal iz merak ediyorum
Ipekkartal Minikheyecan biz de 2 buçuk aylık olduk ben kitap almıştım şimdi başlicam rutinlere inşallah ters tepmezse güzel olucak gibi görünüyo şuan 😊
Yagizmomms Minikheyecan 40 i çıktığından beri gündüz uyuma saatleri değişsede gece 12 de yatar Sabah 8 de kalkar. Hiç şaşmaz 11 de uyutmaya çalışsam asla uyumaz illa 12 olucak. 2 ay 23 günlük olduk bu arada. Gecede 2 kere emmeye kalkar hep aynı.
-erCansu- Minikheyecan valla bazen 11de uyur 2 yada 1bucuk saatte uyanir emer geri uyur sabah 8e 9a kadar bi haftadir her saat basi uyaniyo agliyo sabah 5de 6da ayakta 🙄
Ayb Rutininizin ılaşmasına 2 hafta civarında var merak etmeyin normalsiniz 3 ayla birlikte uyku düzeniniz otıracaktır
Mltmlrn canm bizimki gece 1 - 2 den önce uyumuyor😧😧uykuya dalması uzun sürüyor uyuyamayınca çığlık atıp ağlıyor gaz desen bi yandan😨 gündüz desen yine bir rutini yok huysuzluk yapıyor uyumuyor en fazla yarım saat uyuyup uyaniyor
Laproffessora 1 ya da 2 gibi uyuyor. Sabah 4-5 gibi uyanıyor. Sonra tekrar uyuyor 7-8 gibi kalkıyor. Gündüzde iki defa 20’şee dakikalık uykuları oluyor. Eşime “uyumayan bebek yapmışız” diyorum 🙈
Minikheyecan Gündüz uykularımız inanılmaz azaldı sürekli destekli uyumak istiyor gece desenBir günümüz diğerini tutmuyor yıldım
Yagizmomms Minikheyecan Genelde en son 8,8.5 ta uyuyor. Gun icindede 5,6 kere 20 dk Yarm saat falan uyuyo.
Minikheyecan -erCansu- bizimde uyanıyo ıyandıktann sonra 2 saatte ayakta kalıp öyle uyuyo cok yıprandııımm
-erCansu- Minikheyecan vlla bende toplasan 2 saat uyuyormdur gozlerim yaniyo vala esime veriym aksam baksin diyorm habire agluyo meme istiyo yine dinlenemiyirm gun icinde uyusada surekli basinda pispis yapcan hersey batiyo uykusuzluktan herseye sinirleniyorum bnde
Bittersweet Minikheyecan gelellikle rutindeyiz aksam 7bucukta gece uykusuna geciyor, gün doğana kadar. Sabah oldugunu anlayinca gunduz modu. Ama atak haftalari aşı zamani falan rutin mutin kalmiyor tabi
Karakiz Minikheyecan ilk zamanlar iyiydik uyku duzenini tam oturdi 2 hafta guzel uyuyodu simdi uyku neden bisey yok 2.5 aylik olduk huzursuz surekli agluyo Son 3 gundur emmk istemiyo yoruldm n yapsam bilmiyrm mamayida almiyo ayagimda sallasam uyuyo
Karakiz Minikheyecan aynn artk oturup agladim bide oglumda tas var sanci yapiyo 6 aylik olana kadar ilac vermiyolar dayanamiyorum agliyrm aglaya aglaya uyuyo buyuk insan gibi buyuk insan dayanamiyo tas dusurdugunde
KATRE_ Minikheyecan canim uykusu oldugunda meme almiyolar benimki de ayni oyle biz 1 bucuk ayligiz gece gunduz fark etmiyor uyumuyor ne istedigini anlayamiyorum birturlu kucagimda sirti bana donuk sekilde uyuyo kaliyo sonra yatagina koyunca zaman gecmeden uyaniyo gece de ayni sekilde elleriyle miril miril sesler cikariyo uyaniyo o arada ne emmek istiyo ne uyuyo ne istiyo cosemedim