Merhabalar dün kızımın 4.ay kontrolü için doktorumuzdaydık hareketlerinin çok güzel olduğunu söyledi artık destekle oturtmalara başlayabilirsiniz dedi 🤷🏻♀️ Bana biraz erkenmiş gibi geldi, sizler kaçıncı aylarda başladınız acaba bebişleri oturtmaya 🤷🏻♀️