aysenurakb Merhaba kızım 6 aylık oldu cuma günü aşılarını yaptırmaya gideceğim 6 ay aşılarını yaptıranlar bilgi verebilir mi 4 aşı yapılacak gibi duruyor çok ağır mı geçiyor ateş yapar mı Şimdiden canı çok acırsa diye dertlenmeye başladım
Mom095 aysenurakb bizim çok şükür kolay atlattı. Çok ateşte yapmadı. Tabi her aşı gibi biraz huysuzluğu oldu sadece
Zeynep3000 aysenurakb bu aşılar biraz zor biraz huysuzluk olacaktır normal. Çünkü tek aşı değil. Yanlış hatırlamıyorsam 3 iğne bide damla diye hatırlıyorum yani 4 aşı galiba. Bizimde bu hafta 6. Ay asimiz var bakalım biz nasıl atlatacaz. Şimdiden geçmiş olsun hepimize
Duruparmak aysenurakb sağlık ocağı aşıları değil mi? Çocuk felcini zaten iki damla ağızdan veriyorlar diğer ikisini bacaktan yapıyorlar karmanın 3.sü ve hepatitB nin 3.sü. Ben aşıya gitmeden bir tatlı kaşığı calpol verdim açıkçası ateş falan olmadı. Ama aşı sonrası bebişlerin huysuzlanması normal canları acıyor gariplerin ☹️
aysenurakb Mom095 ay çok sevindim teşekkür ederim yanıtınız için daha öncede aşılarında çok şükür ateş falan yapmamıştı ama birkaç yazı okudum epey korkmuştum Birde diş çıkartıyor şimdi yapışık geziyoruz zaten inşallah huysuzluğu katlanmaz