Aslında tam titreme de değil sanki çok hızlı nefes alıyormuş gibi ama baya hızlı. Tam uykuya dalarken oluyor ve dokunup başını filan oksayinca geçiyor hemen devam etmiyor hemen duruyor. Önceki postları okudum epilepside de bu tarz şeyler oluyormuş. Başına böyle bişey gelen oldu mu acaba ? Bu arada 2 aylık bebeğim.