Larisya Dün oğlum 4. Ay aşısını oldu dünden beri çok huzursuz sürekli ağlıyor. Aşının etkisi mi sizce ? Ateş yok ama doktor calpol verebilirsin dedi. Ben vermek istemiyorum ama eziyet mi ediyorun çocuğa ? Versem mi
cagla24 Larisya calpol verin biraz rahatlatır biz daha olmadık ama aşıdan sonra hemen vericem ateşi çıkmasın diye ayrıca huysuzluğu aşıdan da olabilir atak döneminden kaynaklı da olabilir benim bebeğim de öyle
aselimbalkizim Larisya biz de dün olduk çok huysuz gece çok hafif ateşlendi 2 kez verdim şimdiye kadar ateşi olmasa bile verin calpolden korkmayın zararsız rahatlar rahat uyur bebis
caglaanalan Larisya Aşıyı bugün olduk bizde calpol verdim şimdilik bi sorunu yok ama ilerliyen saatlerde ne olur bilmiyorum calpolu verin hem ağrı kesici hem ateş düşürücü o
nazlieylul Larisya bnde direndim vermemek için ama çocuk içince rahatladı hep ağrı krsici özelliği de var verin altı saatte bir verdikçe sorun olmaz boşuna çocuğa yazık
Oykununannesii12 Larisya bizim de bugün sabah oldu. Aynı öyle ya huzursuz ağlıyor. Kucaktan inmek istemiyor. Galiba aşı yerleri falan acıyordur diye 1 çay kaşığı calpol verdim. Şimdilik şükür iyi bakalim. Atak haftası bi yandan. Erken diş belirtileri bi yandan. Zor valla ya 😀