Naz1 bencede anne sütünü kesmeyin allerji dışında bağışıklığına önemli 1 damla anne sütü herseye şifa. Diyette kaçak yapmayın illaki geçecektir yavaş yavaş. Mamada kullanabilirsiniz. İkisi bir arada kullanan çok insan var. Bende dr gittim test yapmadan sut urunlerini kes dedi zaten gitmeden önce ben kesmiştim. O Dr test yapmayınca doğum evine gittim oradaki Dr yaptı simdi test sonucunu bekliyorum. Siz hangi Dr gittiniz konyada