Benim oğlum 5 aylık 4 aydır diyet yapıyorum süt ve süt ürünleri fındık fıstık tahin çikolata yemiyorum. Kaka da kan yoktu ama mukus vardı diğer şikayetlerimiz geçti çok şükür. 1 ay önce deri testi ve kan testi verdik herhangi bir alerjisi olmadığını söylediler fakat mukus devam ettiği için 1 ay daha devam et diyete ondan sonra görüşelim dediler. Salı günü gene gideceğiz. Mama konusuna gelince benim bebeğim de similac alimentum kullanıyor günde 2 kez doktorumuz rapor çıkardı. Emzirmeye de devam ediyorum. Doktorunuzun böyle birşey söylemesi oldukça saçma. Siz bebeğinize memeyi bıraktıracaksanız eğer ne diye diyet yapıyorsunuz anne sütünden geçiyor zaten. Sütünüz olduğu sürece emzirmeye devam edin naçizane fikrim