Gokce07 valla bi dene ama benim kızım da aventi kullanmadı. Kuzenim yurt dışından 0-2 ay 2-6 ay 6-18 ay emzikler almış gece parlayan ve normal günlük onları tutmadı. Wee al damaklı kesin tutar dediler 10 tllik emziğe eşim 35 TL vermiş yok Anam onu da tutmadı ev emzik dolu şimdi bibs kauçuk emzik al diyorlar 😅 o da ayda 1 değiştirmek gerekiyormuş kauçuk şiştiği için parçalanma durumu varmış. Her ay bir emzik almakta saçma geldi aşırı 🥲 ne yapacağız biz ya dediğin gibi uykuya dalması sorun oluyor baya