Esu3215 Benimkilerde hic bsey yapmadılar ve tek oğullarınn tek erkek torunu . Ama kızlarına 2 küçük altı, bi künye bide beşik aldılar. He bide mevlit hediyeliklerini yaptırdılar. Benim oğluma inan bir iğne almadılar. Her şeyini benim annem,babam yaptı. Doğum parami bile babam verdi. Ama sorsan çok seviyorlar görmeden duramıyorlar her gün bizdeler. Bende hep laf sokuyorum kıyafet mi giydiriyorum üstüne kim almış bunu oğluma annesimi almış diyorum, dün esime oyun halısı alalm artk dedm tam o anda annemle konuşuyordum telde alırız biz dedi onlarda bizdeydi anneannesi alckmis oğluma dedim. Hep böyle şeyler diyorum ama anlayana 😀