Olabilir tabii denemeden bilemezsin, bebelac gold dene bebekler onu genelde seviyor, benim kızımın kabızlık sorunu vardı evolvia kullanıyoruz biz sindirmi çok kolaymış doktorum onu önermişti bi kere bulamadım bebelac gold aldım ağzını şapırdata şapırdata yemişti kızım 🥰 bide tabi kilosuda önemli sen o ayda bu kadar içiyo şu kadar içiyoya bakma kaç kg bide tabi mide kapasiteside önemli sevdikçe zamanla da genişler annesi 🥰