Handeay7 bize de aynısını diyorlar. 2.3aylıkken herşeyi yedirmeye baslamışlar. Benm bebegm cok kucuk duruyomus onlar 6aylık olmasına rağmen kocamanmış. Şimdiden anne diyolarmıs. Oo say say bitmez. Takmıyorum artık, alıştım.
Balık yağı, pekmez fln veriyomusunuz