Altntaskadrye hiç o kadar para vermeye gerek yok :) biz e bebekten 60₺ ye aldık. Bir süre sonra mama sandalyesine oturunca gerinme ağlama gibi isteksizlikler yaşayınca sandalyenin kurulum yaptığımız ayaklarını çıkarıp deliklerinden mutfaktaki doğalgaz borusuna bağlayıp salıncak yaptık. Bi sürede salıncak olarak kullanıp kaldırdık.pahalıyada aynı tepkiyi verecekti oda bi süre sonra kaldırılacaktı. Tek farkları oturdukları yerdeki minder falan oluyor. Sizinde evinizde illaki ince minderler, fazla battaniyeler vardır katlayıp bebeğin altına koyarsınız