MinikOsman 6 ay 1 günlük bebeğim 🥰 kilo durumundan dolayı 4 aylıkken başladık ek gıdaya. Bu ay kahvaltıya da başlayacağız. Kabak, havuç, patates, bal kabağı, pırasa, ıspanak, maydonoz, kapya biber, elma, armut, avokado, ananas, kuru kayısı, mandalina, muz, keçi yoğurdu yiyor. Sebze çorbalarının dışında ev tarhanası, yayla çorbası, tel şehriye filan yiyor 😊 Şimdi de yumurta sarısı, beyaz peynir, ceviz, fındık, badem denemelerine başlayacağız kahvaltıda 😊 yemeklerine/yoğurduna irmik, ruşeym, yulaf ezmesi, tam buğday unu, tereyağ, zeytinyağ filan kullanıyorum.
Kısa süreli desteksiz oturuyor, destekle adımlıyor, ce-e oynuyor, karın üstü sürünüyor, sağa sola kıvrılıyor ama asla dönmüyor 🤦🏻♀️ yanlışlıkla kendini tutamayıp dönerse korkup ağlamaya başlıyor 😅 doktorumuz fiziksel problem görmedi. Korkudan dolayı dönmediğini söyledi 😊 bir de aylardır diş bekliyoruz çok fazla sancısı var 🤦🏻♀️