Gelincik06 Ne zamana kadardır,ben 2 saatte bir emziriyorum bebeğimi 15 günlük su an sarılık yok bu risk ne zaman biter bitince kaç saatte bir emzireyim arkadaslar
Tumes Gelincik06 bnm.oglum sarilikla dogdu kendini anlayana kadar sknti.yasadim 9n10 arasiydi bebek zaten uykuya meillendimi bilki sarilik basliyor ağlama emme olmaz 3 4 saat uyuyorsa sknti ne kadar sure vardir risk dersen bana gore 1 2 ay derim dunyaya adepte olmasi anlamasi acıkınca hissetmesi diye dusunursek. Ama uykuya meeili yoksa dusunme dert etme her bebekde vardir zaten bu…onmli olan dogru beslenme . Mesela ilk olduğunda 10 lardaydi gece emmiyirdu oglum bn saat kurar emdirididlm rahat bir saat sürerdi emdirme iki gece boyl3 gecti sonra 3 gece kendi uyanıp emmek istedi sariligi dusmeye baslamisti iki ay dikkat ettim ben kısaca cocugumu gozlemleyerek tabi hatta belki 40 50 gun
sutlukahve07 Gelincik06 bazısına ilk zamnalra bitiyor 3 ay bile sürebiliyomuş siz bebeğinizi gözlemleyin
Gzmskr Gelincik06 2. 3. Günü kendini belli ediyor benim kızım oldu 2 kere ışık tedavisi gördü.Emmek istemiyor uyandiramiyotum bike hastanede yattı öyle kendine geldi bizim 3. Haftya kadar sarılıkti Doktor uzamış sarilik var dedi bende 2 saatte bir emziriyorum