zeome artık kundak yapmayın zaten 4.aydan itibaren dönmeyi öğrendikleri için Allah korusun uyku arası yüz üstü dönüp nefessiz kalma ihtimalleri var bu yüzden kollarının serbest kalması lazım kendilerini kurtarmak adına. Belki de dönmeyi öğrendiği için yan yatmak istiyordur. Bir yerde okumuştum bebekler öğrendikleri şeyleri geceleri tekrar etmeyi çok severmiş. Ama siz yine isterseniz bi sırtına bakın isilik felan olmuş olabilir veya hafif masaj yapabilirsiniz sırtına. Benim düşüncelerim bu şekilde tabi en doğrusunu doktor bilir çok aklınıza takılıyorsa bi kontrole gidin derim 😊