Kızlar, kızım çenesini kaşıyarak yara yapmıştı. Bayağı kanıyordu hatta post da açmıştım onunla ilgili. Doktor antibiyotik bir krem verdi. Sürdüm yarası geçti ama izi kaldı. Yok geçmiyor. Ne yapabilirim? Sanki kalıcı bir iz gibi duruyor ve çok canım sıkılıyor. Bildiğiniz bir krem var mı? Resimde iki tane büyük benek gibi duranlar
