Arafinannesi şu an 4.ay atağındayız 3 ay 21 günlük oğlum 3.aya girdiğimizde 12.haftada felaket bir atak geçtik anlattığınız gibi asla yere değdirmiyordu kendini sürekli ağlıyordu emmeyip etrafa bakınıyordu yatarken ağlıyordu zorla uyuyordu şu anda da var ama biraz dhaa hafif gibi en azından biraz da olsa oynuyor o hafta hep kucağımdaydı hiçbir eşy yapamadım çıldıracaktım da çok şükür azaldı varsa kanguru kullanın daha rahat oluyor😞