inciperininannesi Kızlar herkes 2.yi düşünüyorsan hemen yap tek büyümesin diyor eşim aralarinda 4 yaş olmasinin iyi olduğunu söylüyor. Kızım çok yaramaz bir bebek aşırı hareketli yani şimdi hamile kalsam 2 yaş olacak araları yani idare edebilir miyim sizler fikir verin arası az olunca daha mı iyi daha mı kötü
Merveeflinakyz inciperininannesi inan bende bazen tereddüt ediyorum benimde kızım 2yasinda yaramaz sürekli ağlıyor sürekli ayaktayım evde sadece onunla ilgileniyorum ve uykusu yok uyuma krizlerine giriyor ayağımda salliyorum hanı bebek olsa bile kızım ayak tekmelerinden herhalde bebek düşer
Laleemir inciperininannesi aslinda daha iyi aradaki yas farki az olunca büyüdüklerinde arkadas gibi olurlar tabi buyuyene kadar allah anneye sabır versin 😊😊 eger yakınınızda anne kayinvalide gorumce vs varsa size yardımcı olabilecek arayi cok açmadan yapmak lazım ama tek başına zor olur yipranirsiniz şahsi düşüncem 😇
Maviyesil121212 inciperininannesi 2 ay öncesine kadar ideali 4 yaş derdim ama 2 ay önce hamile olduğumu öğrendim ve kendimi bu fikre öyle alıştırdım ki şu an kesinlikle aralarındaki yaş farkı az olsun diyorum insallah doğunca da öyle düşünürüm 😂
1Dost inciperininannesi kızım 18 aylık bende 3 aylık hamileyim ikisinin bir büyümesinden yanayım uykusuz geceleri bebek bakmanın zorluğunu unutmadan şimdiden yapmam iyi olmuş ama şimdiden zorlanmaya başladım hep kucak istiyor ilgi istiyor bende yatmak uyumak istiyorum
Maviyesil121212 inciperininannesi asfafsfs en güzeli bu kafa yormadan pat diye hamile olduğunu öğreniyorsun yapacak bir şey kalmıyor zaten 😂 bi de rahata alışınca yapamazdık 2.yi iyi oldu diyor eşim , yaş da geçmeden 😂
Nurcan03 17 aylık kızı olan bir anne olarak sizi anlıyorum. Eğer yakınınızda desteğiniz varsa düşünebilirsiniz. Ama yalnızsanız işiniz zor. Ben cesaret edemiyorum o yüzden.
zeynepzeze Benim oğlum da 17 aylık, bu ara eşimle düşünmeye başladık ama ben cesaret edemiyorum. Bir yandan da sonradan rahatlığa alışınca zorlanırım gibime geliyor. Eşiniz yardımcı oluyorsa, belki düşünülebilir ☺️
Besteee inciperininannesi bu tamamen size bağlı 2. Kez bir bebek için hazır olmanız önemli maddi manevi şahsen ben iki tane küçük bebekle yapamam psikolojik olarak çocuklarıma verimsiz olurum o yüzden istemiyorum ama hem sabırlı hemde en iyi şekilde üstesinden gelirseniz neden olmasın yoksa herkes tutturmuş ikiside büyür gider büyürde nasıl büyür bu bebekler önemli olan o