Kizlar nisanliyken kayinvalidemler altin kupe almislardi 14 ayar. Ben kupe takmayi sevmiyorum. Kuyumcular gezdim bugun. Kupemi bozdurup üstüne para katip bileklik almak için. 14 ayarlara baktim hep. Kuyumcunun biri 8 ayarlar var daha kalın hemde daha ucuz dedi. Ben kararır 8 ayar dedim kararmaz dedi. 8 ayar kullanıp sorun yaşayan varmi sizce 8 ayarmi almaliyim 14 ayarmi?