Bebek1634 MervosP ben de prima premium care kullaniyordum. Molfix pure and soft serisini kullandim pisik yapti. Baby me kullandim pisik yapti. Baby turco dogadan serisinin islak mendillerini kullaniyorum ama bezini denemek amacli yeni aldim kulot bez aldim deneyecegim insallah. Sleepy normal serisinin kulot bezini kullaniyorum. Iyi geceler serisini denedim cok daha yumusak ama zaten bezi zor giydiriyoruz giydirirken kenarlari yirtiliyor o kadar hassas dokusu. Simdi bio natural serisinden aldim cunku gece kalkip besleniyorsa ya da su iciyorsa sabaha sirilsiklam uyaniypruz. Bio natural serisinin yorumlarinda sizdirmanin olmadigi, daha uzun sure kullanilabildigi yazilmis gece performansi begenilmis. Yaninda gelen islak mendilleri de goz onune aldigimizda fiyato da primaya gore daha makul geliyor.
Deletedmom_15 MervosP ben de yeni aldım bi paket denemek için anında pişik yaptı, taşırdı, pijamasına geçti kızımın. Biz hep sleepy kullanıyoruz çok memnunuz, bi hayırlısıyla bitseydi şu baby turco, arada tek tük kullanarak bitirmeye çalışıyorum
Ceyo0666 Begumbulutt ben bebegim doğduğundan beri prima kullanıyorum hiç sorun yaşamadım bebeğe göre bez numarası küçükse sızdırma yapar
mirayilknurtolga MervosP bende premium care den sonra sleepy e geçtim aslında çok memnundum, geçen gün çok güvendiğim birisi sayesinde baby turco doğadan aldım. Hem fiyat olarak çok uygun, 3 gündür kullanıyoruz, bir sıkıntı olmadı. Kullanmaya devam edeceğiz sanırım. 👍
gmzekrsu MervosP baby turco doğadan molfix pure softla ayni diyebilirim bizde molfixi birakip bu markaya geçtik çok memnunuz sızdırma yapmiyo 4 numara 150 adet 5 numara 112 adet trendyolda 89.90 di
Deletedmom_15 MervosP valla ilk elime aldım bezi ne güzelmiş yumuşakmış dedim ama 4-5. Bezden sonra sorun yaşamaya başladım zaten bir bezin iyi gelip gelmediği bir kaç kullanımdan sonra belli oluyor. İlk taktığımızda her hangi bir sorun olmuyor
[silindi] MervosP Ben slepy kullanıyordum oğlum 1 yaşında ve çok su içer ona rağmen gece değiştirirdim bir defa bazen uyuyakalırdım değiştirmezdim ana rağmen sızdırma çok nadir olurdu. Fiyatı uygun diye baby turco külot bez aldım. Bir kere 4 numara gibi durmuyordu çok daha küçük. Bir de iki saat değiştirmesem vallaha çocuğun üstü başı kalmıyordu tüm sızdırıyordu gece kalkıp iki kere değiştirmem gerekti güç bela kullandım ve tövbe ettim asla almam
Simurg Tnshmszynp ben de izden dolayı almak istemiyordum ablam da önermişti aslında deneyeyim. Bebeğiniz kaç kilo hangi numarasını kullanıyorsunuz
ArzuMete MervosP prima premıum care içerik olarak çok kötü diye bıraktım. Birkaç bez denedim sleepy bıo naturelden memnun kaldım. İçerik olarak da çok temiz bir bez, öneririm
birfincantuzruhu MervosP bim a101 molfix sleepy alayını denedim molfix aşırı pişik yaptı diğerleri de sızdırıyor berbat🤦♀️ sırada baby turco var yarın onu alıp denicem bakalim
Zeynommom birfincantuzruhu molfix ve sleepy bende denedim bize pişik yaptı turcodan memnun kaldım umarım sizde begenirsiniz