Yosi bir yaştan sonra gece beslemesini kesinlikle önermiyor doktorlar ya birden son vereceksiniz ağlamalarına dayanarak ya da daha yumuşak geçiş yapmak isterseniz belirlediğiniz saatlerde emzirin diğer uyanmalarinda emzirmeyin bu konuda da babadan destek alabilirsiniz ondan sut kokusu olmadigi için sizden daha kolay uyutur. Ya da bir uyanmasında emzirip diğerinde emzirmeyin böylece yavaş yavaş arayı acarak azaltın zaten belli bir zaman sonra vücut alisicagi için artık o saatlerde kalkmamaya baslicaktir bu şekilde birkaç hafta içinde bitirebilirsiniz ama burafay tek çözüm sizi 16 aylık bir bebek zorlayacaktır muhakkak tutarlı olmak kararlı olmak. Şu şekilde düşünün açıktıgi için değil alıştığı ve başka türlü uyumayı bilmedigi için uyanıyor ve sizin emzirmeniz ona sadece zarar veriyor. Bunu kendinize hatırlatma cümlesi yaparsanız direncinizi kiramayacaktir çünkü ben hep oğlum uykuya direnip ağladığında içimden bu senin iyiliğin için diye tekrar ederdim🙂