Deletedmom71 bazıları normal bende de sızlama oluyor yazmış ama siz bıçak saplanır gibi demişsiniz bu kesinlikle normal olamaz hafif sızlama bende de oluyor ama sizinki gibi şiddetli ağrılar 1 ay olmadan geçmişti lütfen en kısa zamanda doktora gidin muayene olmak 5 dakika