Tosbikanne Kızlar oğlum yaşına girmeden anne baba diyodu eşimin işi gereği memlekete döndük kayınvalidemgilin yanına yani o sıralar çok tatlı anne diyodu oğlum herkes adımla seslenirken oda adımı söyleyerek seslenmeye başladı hatta kayınvalidem in bilerek adımı öğretmeye zorladığı da oldu o günden beri adımı söylüyo uyarıyorum tatlıca ama yok hep adımı söylüyo oğlum kayınvalidemi de uyardım anne öğretme diye olsun noluyo çok güzel söylüyo ya dedi büyüyünce bırakır dedi şuan 2 yaş 7 aylık aynen devam ☹️ düzelir mi ya
ElifkonunAnnesi Tosbikanne o size isminizle seslenince bakmayın, anne demesi gerektiğini söyleyin 😉 ve bol bol annem, annecim diye hitap edin ki anne olduğunuzu daha iyi kavrasin. İnşallah düzelir ya, insan evladından anne kelimesini duymak istiyor 😔
Tosbikanne ElifkonunAnnesi evet aynen dediğiniz gibi de yapıyorum sana anne dicem diye tekrarlıyo bide sıpa 😅 sürekli annecim annem derim zaten bide biri babasına adıyla seslenince hayır o değil babaşı diye düzeltiyo bide çok teşekkür ederim 💚
Tosbikanne Sunisup 😏😅😅iyidir hoştur kayınvalidem ama bebek konusunda böyle bazen anlaşmazlıklarımız oluyo
Sunisup Tosbikanne canım önemli olan niyet. Kayınvaliden ne niyetle bunu yaptı. Bi çocuğun annesine adıyla seslenmesini doğru bulduğu için mi ? Kendi annesine de mi öyle yapıyormuş. Anlamadım 😅
Tosbikanne Sunisup haklısın kendisine anne demeye alıştıracaktıki babaanne demeyi öğrettim babaanne demeyi daha çabuk öğrendi Allah tan 😏😏
ElifkonunAnnesi Tosbikanne 15 buçuk ama 14 🤣🤣🤣 prematüre olduğu için bazı şeyleri geriden gelerek yapıyor, şu zamanda yapar diyemiyoruz 😅
Tosbikanne Annis-ogul öylede demeyin anlıyorum sizi kayınvalidenizle sıkıntılarımız var sanırım ama hayvana benzetmeyin kimseyi
Tosbikanne Annis-ogul Allah onu bize haram kıldı ya etini filan biz evde bile anmayız adını o yüzden 🙈