Kızlar selam. size sormak istediğim bişe var. Kızım 3ay 7günlük oldu. Bir kaç haftadır gündüz uykuları çok kısaldı. Mesela sabah 9da kalkıyor. 10:30 11 e kadar oynuyor bakımları yapılıyor uyuyor. 30 veya 40 dk uyuyor sonra tekrar uyanıyor. İkişer saat arayla 30-40 dk uyuyor yani. Akşama kadar böyle.
Akşamda 21:30 veya 22:00 da gece uykusuna yatıyor. Sonra bi daha uyanmıyor. Ben 24:00 da rüya öğünü emziriyorum. Gece 4e kadar uyanmıyor. 4te kendi istiyor yine emziriyorum. 7-7:30 da tekrar uyanıyor emip uyuyor. 9 da kalkıyor tamamen.
Genel olarak böyle oldu uykuları. Az az uyuması normal mi. Önceden 3-4 saat öğlen uykusu olurdu. Aralarda da kısa uyurdu yine. Ama şuan hep kısa uyuyor gündüz.