Asli-yurur Doğum yapalı 33 gün oldu 20 lik dişimin çekilmesi gerekiyor antibiyotik verdi doktor emziriyorum dedim ama bişey olmaz dedi.aramızda emzirirken antibiyotik kullanan var mı bişey olur mu korkusu sardı
Mom62636362 Asli-yurur idrar yolu enfeksiyonu için iki tane antibiyotik kullandım aynı anda. Doktor bir şey olmaz dediyse güvenebilirsin yani, sağlık söz konusu
ErvaKoc Agumentin kullandım emzirirken benim de yirmilik diş içindi bisey olmadı merak etmeyin geçmiş olsun 🦋