eceyiilmazm linç yemeyeceksem malesef ben hamilelikte de emzirirken de bırakamadım.şuanda evdeki herkesi bırakmaya ikna ettim topluca bırakıcaz inşallah.bana türkiyede doktorlar bişe olmaz diyodu burda ağzıma etti doktor içiyorum diye ama bırakamadım burda bi ebe de bi paketi bitirmeyecek kadar içiyosan iç sorun yok demiş komşuma herkes farklı birşey diyor iç sesini dinle bence bırakmış kurtulmuşsun ne güzel başlama tekrar kendi kokumdan tiksiniyorum her içmemde üstümü komple degişip elimi yüzümü sabunluyorum beresiz içmiyorum dişimi fırçalıyorum ama bunları yapsam kaç yazar sütümle zehri veriyorum inşallah bende bırakıcam😣😣