Kızlar merhaba bebeğim 17 ay 10 günlük 2-3 gündür ısırmaya başladı normalde hayır desem hemen anlıyordu (diş çıkarma döneminde bile) ama şu an ne yapsam nafile şaşırdım . Elim kolum değil sadece ayağım bacağım, yanagım yani nerem denk gelirse . Arada uyku gerilemesi de yaşıyorum ve iştahsızlık var Önceden öyle değildi . Bu durumu yaşayan varsa yazabilir mi.