Gzdklc Arkadaşlar sütüm çok fazla fışkırarak tazyikli gidiyor bebeğim emmeye başlıyor tıkanıyor boğulacak gibi oluyo memede rahatlamasi gerekirken iyice sinirleniyor ağlıyor ne yapmam gerekiyor benim gibi olanlar var mı nasıl englleyebilirim bu durumu yardım lütfen
Mumofasil Gzdklc emzik biberon varsa kesiniz. Bu yaşadığınızın meme reddi olma ihtimali var. 2.si emzirme öncesi 4-5 dk elle sağım yapınız. Geri yaslanır Yada yatar pozisyonda emzirin. En önemlisi son söylediğim.
ElifTGM Gzdklc bende aynı durumu yaşadım. İlk başta göğsümden 2-3 dakika sağıp sonra bebeği tutturuyordum. Geriyw doğru yatar gibi yapıp bebeğide göğsümün üzerine koyup öyle emziriyordum. Birçok kez emzirme esnasında bebeğe bakmadan emzirdim. Bebeğe bakınca iyice coşuyordu çünkü süt. Yan yatarak emzirdim. Ama kesinlikle iyice geriye yaslanarak emzirmek bşrazcık kıstırmak falan bunlar tazyiği azaltıyor
Gzdklc Boncukoglumm Ceya Pinar272727 doktorum sürekli ön süt sağımı yaparsan ön süt son süt dengesizliği olur dedi kafam karıştı hem de bir kızım daha var hiç bişeye zaman bulamıyorum bide süt sagmayla uğraşmakta istememiştim ama başka çarem yok sanırım. Bir de sağım yapınca süt daha fazla çoğalmaz mi
Feyzaktas Merhaba ben de aynı sorunu yaşadım yatay pozisyonda emzirin, ayrıca tatlıyı azaltmak işe yarıyor. Eger çalısmıyorsanız sütü önden sağsanız bile el ile sağın derim makine artırıyor sütü bebegin ihtiyacından daha fazla o da daha fazla tazyik demek.
Gzdklc ElifTGM bebeğe bakmak mi bende hep izlerim ay tamam bakmayım. Benim de nasıl cosuyo oturarak emzirmek yanlış mı yani koltukta bebeği kucağıma alıp emziriyorum onda da mı tazyik olur
AnnesininUmutu Gzdklc Emmeye başladıktan yaklaşık 1 dakika sonra felan tazyikli gelir süt. O zaman memeyi çekin bir kaba sağın tazyik azalana kadar daha rahat olur.
ElifTGM Gzdklc yani evet oturarak emzirin ama geriye doğru iyce yaslanın yani yarım yatar pozisyonda geriye doğru emzirirn. Süt akışı yavaşlar birde bebeğe bakınca cidden çok azıyor süt öyle böyle değil. Ben kaç ay çocuğa bakmadan emzirdim
annesininaslani Gzdklc ben emzirmeden önce manuel bir pompayla sağar o şekilde verirdim bebeğime blok emzirme yapardım canım şimdi sağma daha çok artar diyenler olabilir ama bu elle olabilecek birşey değil yani ben beceremedim sağ o göğsün yumuşayıp bitene kadar emzir daha sonra emmek istediğinde diğer dolu göğsünü sağ onu ver yoka meme reddi yaşayabilirsin birde muhtemelen ön sütün çok olduğu için bebeğin gazlanabilir
Gzdklc annesininaslani evet ilk kızım da aynı problem yüzünden meme reddi yaşadık😢 kiminin süt zor geliyor kimi de böyle problem yaşıyor işte.. Pompoyla da sürekli sagmaya zamanım olmuyor işte 2 çocuk
Kbremelis Yatarak nasıl oluyor daha tehlikeli değil mi bizde de aynı sorun var ben dik tutuyorum bebeği
MotherQueen Gzdklc 6 aydır böyle daha yeni alıştı… yatarak emiyor sadece öyle rahat yutuyor tavsiye ederim