Kızlar burda covid olan ya da sağlık sorunu olan için hemen hemen herkese içten dua etmisimdir sıra bende galiba 7 Şubat’ta adana Trabzon uçağında yakınlarimda oturan birinin testi pozitifmis bizide karantinaya aldilar bugün 3. Gün çok şükür herhangi belirti yok inşallah olmaz sizlerinde duasını bekliyorum 🥺 covid atlatanlar belirti en fazla kaç gün sonra çıktı merak ediyorum