balyanakannesielif herhangi bir metaryalle bıraktırmak kotu diyorlar. Hani güvendigı tek yer meme o da bir anda kötü oluyor. Acı surmek sırke surmek vs.
İnanın bilmiyorum nasıl olacagını ama cok onemlı bir detay bence. Umarım aklisalim öneriler gelir ☺️