Ben de bebegim dogdugundan beri Sma veriyorum. Gri kapaklılar karıştırırken mamayı köpük köpük oluyor tabi bu da gaz yapiyor bebekte. Ama sarı kapaklılarda gaz sorunu yok, dikkat ederseniz karistirinca duru oluyor süt. Ben sarı alıyorum sürekli o yuzden.