Niloss önemli olan doktorun ne dediği. Çünkü onlar sadece baş ölçüsüne sadece kiloya bakıp konuşmuyorlar, motor gelişimi hareket kabiliyeti varsa olumsuz durumlar gibi tüm hepsini birleştirip konuşuyorlar. Benim kızımında boyu çok hızlı uzuyor kilo alımı yavaş ve uzuvları büyük diye genetik test yapıldı. Baş çevre ölçüsünü bilmiyorum şuan yanlış konuşmak istemem ama ayağı 15 cm 24 numara benim kızım da 19 aylık. Boyu 18 ayda 87 cmdi bir ayda 3 cm uzamış 90 cm. 9-10 kilo arasında şuan 10 dan fazla değildir.
Ama tüm genetik testleri temiz çıktı. Benim ayak numaram 40 babasınınki 42. Aileyle alakalı olabilir dedi doktor. Boy içinde aynı şekilde kayınpederim 1.85 bir adammış. Eşim 175, ben 168 . Standartlara göre boylarımız gayet ideal bebekte bu yüzden uzun olabilir dedi.
ama ayak büyüklüğü konusunda yürümesi gecikseydi, yada bozuk yürüme problemi olsaydı o zaman problem olarak görürdük dedi. Yani tamamen tek birşey değil tüm bulgular beraber değerlendiriliyor