Sebebimsin01 elini yüzüne değdirmiyomuşsun ya banyo yaptırırken napıyosun eldivenmi geçiriyosun eline emzirirken napıyosun hiç mi değmiyo memeyi ağzına veirrken o elin yüzüne. Sen neye iğrenç dedin biliyomusun kusıra bakmayon ama bence sen tuvaletini yaptıktan sonra ellerini yıkamıyosun ondan kendini düşününce iğrenç geldi sana. Allah akıl fikir versin