dlekturann 7 aylık ben doğduğunda daha cok temizliyordum cnku unlu bir de yazısında şöyle demişti orada acısı hasta olup daha beter olacağına saniyelik acısı hic birssy demişti digdugudna güneş 4/5 kere yapıyordum büyüdükçe azalttım ama temizlemesem bile spreyi devamlı sikiuorum sprey Doğumdan itibaren zaten serum fizyolojik buda bruno bu iste gerçekten başaralı