Arkadslar. Bebegmın cıldı atopık. Gozune dıkıs atılmıstı. Oyızden kaplı duruyordu. Hemsıre canı yanmsn dıye Islatarak acmıstı. Megersem dezenfektanla acmıs ve yuzndekı yaralara. Cogu gttı azı kaldı onalrda gtmıyor egmza kremımız var onala cogu gttı ama bırazı duruyor. Gıtmesı ıcın kullandgınız bır krem bs varmıdır yardımcı olurmusunuz