Esma_Nazim hamileyken ankara sitelerde yaptırmıştım. Özel üretim rengi şekli vs ama size tavsiyem çatılı almayın. Çocuk gereksiz carpıp duruyor.bende içine girerken dalgınlıkla ben bile vurup duruyorum. Yatakda yere sıfır gibi olsun derim. Bir de ben bilmeden hamilelik zamanı yastıklar yaptırmıştım kenarlardan korusun diye cocuk sabit duracak sanki 🤪şimdi tam korumalık yaptırdım iç dış üst heryer o da zıplıyor resmen kafasını çarpsada gülüyor 😂