Bebeğime Laktoz intprolansı ya sa süt alerjisi olabilir deniyor. Ben şuan relactaz kullanıyorum iyi geldi gibi ama kakamız hala mukuslu ve bebeğim cildi aynı . Ben süt ürünleri hala kullanıyorum doktor şuanlık diyet vermedi bebeğime zarar vermekten korkuyorum . Bu süt alerjisi ne gibi sorunlara yol açıyor yardım lütfen