Sarelim Jrarya ewt bnmkıde estetik dıkıs yani yapıştırma. Eger uzun sure gecmezse kazıtılıyor dıkıs yerı. Bu kez hıc iz kalmıyor. Bn daha önce miyom ameliyatı oldum aynı kabarık ondada oldu. Hamile kaldım dogum yine mıyom tekrarladıgı için sezaryen oldu. Doktor ameliyat esnasında kazıdı. Şimdi yıne gelmezse kazıtacagım
EmirMert Sarelim Kazıtma işlemi uyuşturularak mı yapılıyo? Yoksa yani o acıya dayanılmaz diye düşünüyorum 😯 Özel değilse eğer, siz görüntü bozukluğu yüzünden mi yaptırdınız kazıtma işlemini acaba?
Jrarya Sarelim bilmiyodum böyle bi işlem olduğunu bir yılım dolsun geçemzse bende kazıtırım napim artık çok rahatsız ediyo beni 🤦🏻♀️
DesorLiviya EmirMert inşallah canm evet aslında çok guzel anısı var ama çok kaşıntısı oluyor bazen bnm dikişimde bikini altında kalıyor gorunmuyor ama kendım dokununca çok kotu oluyorum ya 🤦♀️
EmirMert DesorLiviya Bende kaşıntı yok canım ama sende olduğu gibi dokununca fena oluyorum... Krem, masaj falan yapamam galiba🤦🏻♀️
Lavitaebella Sulegorkem ben de 3.aydayım düzenli kullanıyorum ama izim hala var, sizinki geçmiş ne güzel.
DesorLiviya EmirMert ara ara kaşıntım oluyor dokununca daha kotu kaşınıyor doğumdan bir hafta sonra bi krem soylemişti doktorum 85 tlye almış kullanmıştım adınj hatırlamıyorum en iyi krem falan dediler ama bi faydasını görmedim doktorum zamanla geçicek diyo 14 ay geçmiş daha ne kadar zamn geçmesi lazım bilemiyorum inşallah geçer canm ya 🤦♀️
EmirMert hanbeyinannesi Ben artık o yarayı görmezden gelmeye başladım dokunmamak için🤦🏻♀️ Sanki orası bana ait değil gibi.. solucanlı bölge😂
Jrarya EmirMert benimde yarın tam 6 ay olucak 🤦🏻♀️ Bir yılın dolmasını beklicem olmadı kazıtmalı 🤷🏻♀️
EmirMert Jrarya Kazıtma işlemi nasıl oluyor acaba ya Plastik cerrahi müdahaleye giriyor galiba bi araştırmam lazım burada nasıl yapıyorlar diye (yurtdışı)
ggzmkrcc EmirMert gece gece ne güldüm ya 😂😂😂😂😂 solucanlı bölge hahaha😂😂😂 Şaka maka benimde 8 ay oldu ama hala kızarık bir çizgi duruyo orda kabarık olmasa da. Halbuki bahsedilen kremi 4 ay düzenli olarak kullanmıştım.
Bus_ra_ EmirMert benim doktorum dikiş için kullanılan iplere vucudun reaksiyon verdiğini o yuzden kabarıklık olduğunu söyledi. 2.ci sezeryanda o kabarıklığı içeriden dikeceğini ve alerji yapmayacak bir madde kullanacağını söyledi
EmirMert Bus_ra_ Ama zaten benimki öyle bir işlem Alt deriler dikildi üstü de yapıştırıldı (estetik) Yine de kabarıklık oluştu🤦🏻♀️
EmirMert ggzmkrcc hahaha 🙈 Benimki sadece cizgi olsa ses çıkarmicam da kabarık durunca kötü oluyor hele ki dokunmaya kalkışınca 😂 😂
DesorLiviya EmirMert kimi kullanmış işe yaramış kimide bi değişiklik olmamış vucuttan vucuda farklılık gösteriyor galiba canm ben gene araştırıyorum inşallah adam akıllı birşey bulurım ya