Thesra
benimkide sanırım zor geçecek belkide geçmeyecek..
Diğer ameliyat izlerimde hala kabarık ama sezaryan gibi estetik olarak olmamıştım tabiki o ameliyatları
birde kafama takılan şu; tekrar gebe kalınca nasıl olacak acaba o iz eğer yine sezaryan gerekirse