Asel8 Elimde bebelac laktozsuz mama var bebeğim 4 aylık ben normal bebelac kullanıyorum bunu kullansam Bi zararı olur mu kızlar yani Bi arkadaşım verdi 3 kutu bebeği tadını beğenmemiş onada gaz için vermiş doktoru sizce Bi zararı olurmu