Dadam kuzum ilk ayakkabısını reebok dan almıştım. Ayağı çok hızlı büyüdü zaten yaz mevsimiydi, lcw dan iki sandalet tarzı ayakkabı almıştık ortopedik ayak ortası kısmı destekli yazın onlarla idare etti. Sonra onlarda olmayınca havalarda serinledi devamlı çıkamadık. Normal gezerin ev ayakkabısıyla çıkmaya başladı 😂 zaten ayakkabı aldaymışımda heba olurmuş çünkü geçen aykiler bu ay gelmiyor. Birde önümüzdeki ay alacağım bakalım şu balenciaganın çorap model spor ayakkabılarının farklı markalar tarafından üretilenlerinden.