Kızlar nolur akıl verin altı aylık bebeğim bugün yedi gün aldı hala kakasını yapamadı doğduğundan beri kabızlık sıkıntısı var doktor ne ilaç verdiyse aynı hiç değişmedi zeytinyağı derseniz herşeyi denedim ek gıdayı kestim yedi gündür sadece anne sütü alıyo napıcam bilmiyorum fitil dahi açmadı nolur akıl verin tekrar doktora götürmek istemiyorum 😥