Ela123 Perisi benimki her banyodan sonra morarana kadar ağlıyor, banyo yaparken sorun yok sudan çıkınca kriz geçiriyor
Adeviyee Perisi canım ben banyoyu yaptırdıktan sonra kovaya su doldurdum içine koydum çok hoşuna gitti öyle yap belki yorulur rahatlar
Perisi Ela123 aynen banyodan çıkana kadar sorun yok banyodan çıktıktan sonra özellikle giyinme aşamasında hıçkıra hıçkıra ağlıyor
pandemibebegi Ela123 aynen benimkinde. Banyoyu çok seviyor. Havluya sarar sarmaz çığlık çığlığa. Neden acaba
Emine_1245 Benim oğlan da öyle. Banyo yaparken bisey yok havluya sardığım an çığlık kıyamet. Giyinmek istemiyor duyan komşular çocuğa eziyet ettiğimi zannedecek diye ödüm kopuyor 🤦♀️. Ki yan komsum hep duyar açıklama yapıyorum resmen🤣
Mom16 Perisi Allah bağışlasın. O aylarda bebeğim de öyleydi. Bence şu yüzden ağlıyor. Suda olunca kendini anne karnında gibi hissediyor güvenli limandı orası onun için. Sudan çıkınca ayrılmak istemiyor yani. Daha sonra ağlamaları geçiyor merak etmeyin
fatmayt benim bes aylik bebegim de banyo sonrasi agliyor banyoda sesi cikmiyor babasi oyaliyor ben giydiriyorum hizlica cikar cikmaz giydirmeye baslamiyorum biraz oynatiyoruz
Perisi Adeviyee ya denerim bunu. Banyoda suyu seviyor bi sıkıntı yok aça çıktıktan sonra başlıyor olay
Snlevrn Adeviyee bunu yapanın tek ben olmadığıma sevindim birde sayarak batırıp cikariyorum 3. Cude hoop kucaga yoksa çığlık kiyamet
Adayildiz Perisi benim kizimda oyleydi sudan cikmak istemiyolar simdi 8 aylik cikarinca hooo hooo diye bagiriyo biseyi istediginde yaptigi ses 😂