Koalammm ne güzel bebeğiniz anlıyor sizi benim bebeğim de 19 aylık ama hem benim cesaretim yok hemde kurduğum cümleleri tam anlamıyla anlamadığını düşünüyorum çok kelimemiz yok çünkü , bezi çıkarıp birdaha takmama taraftarıyım o yüzden 2 yaşı bekleyeceğim sanırım hemde yazın çiş sayısı azaldığı için daha rahat olur inşallah, sizde başarırsınız umarım kolaylıklar dilerim