Aag123 He şimdi oldu. Baştan beri emmeyip biberon ile beslendiği için alışkanlık olmuş. Emen çocuk biberon veya bardakla 6 aydan sonra tanıştığı için değişik geldi bana. O yüzden sordum.
Diğer şeyleri da normal durum da bence. Bazı çocuklar erken emekler, erken yürür, erken diş çıkarır,erkenden alkış yapar vs. Bunların olması gelişiminin ileri de olduğuna kanıt değildir. Sen bence böyle bir arayışa girip ne paranı heba et ne de hayallerini. Derver testi ücretli bir test değildir zaten. Bize doktorumuz (yeni) kendi her ay uyguluyor. Bu doktora ilk 9 aylıkken gitmiştik. Doktora göre kalmıştı bu testten ama bize göre kalmamıştı. 11.ayın da gittiğimiz de üst seviyedeydi. Bence bu gibi durumlar doktorların ruh durumuyla da ilgili oluyor bazen 😂😂
ayrıca derver (gelişim) testi zeka testi değildir. Bilgin olsun